Oprindelse af modetøjsvirksomheden STYLED
2017 aug 13 By Admin 0 comment

Dette indlæg er et gæsteindlæg, og er leveret af Styled.dk.

Vi vil i dette indlæg forsøge at belyse oprindelsen for virksomheden STYLED, der har eksisteret i over 1 år og i rekordfart er blevet et af Danmarks mest populære steder at handle ripped jeans til mænd.

Idéen til STYLED opstod, som så mange andre virksomheder, ud fra et behov. I udlandet ses mange butikker, hvor der sælges “skævt” tøj der ikke nødvendigvis ligner alt det, man finder efter en gåtur på strøget. I Danmark er historien dog en anden – det er langt størstedelen af gangene de samme varer, man ser om og om igen, og heraf opstod idéen til STYLED.

Hos STYLED forsøger man at gå forrest hvad modetøjet angår. Inspiration findes i høj grad hos de svenske naboer, der er kendte for at være med helt fremme. Endvidere holdes der et skarpt øje med diverse sociale medier og profiler, hvor der kan være mulighed for at spotte trenden før de konkurrerende virksomheder.

Højt serviceniveau skal skabe kunder på lang sigt

Det kan være svært at drive e-handelsbutik, hvis ikke tilliden fra forbrugerne er der. Vi er i dagens Danmark ganske tillidsfulde overfor handel på nettet, men der er desværre eksempler, hvor tilliden misbruges – og her er det vigtigt at vise kunderne, at handlen næste gang skal gennemføres hos STYLED. Har kunden først fået et godt indtryk af butikken og “gået derfra” med en god oplevelse, er forhåbningen at kunden vender retur på et senere tidspunkt.

Hurtig levering og mulighed for fri ombytning

Nogle af de absolut vigtigste serviceparametre, der på nuværende tidspunkt tilbydes hos STYLED, er ovenstående to. En lynhurtig levering og muligheden for frit at ombytte størrelsen, hvis ikke varen passer, er services kunderne vægter højt.

De store konkurrenter på markedet såsom Zalando og Asos tilbyder begge disse services, og formår man ikke at følge med på disse præmisser, skal man se langt efter kunderne.

Indlægget er godkendt af admin på oprindelse.dk.