2017 jan 13 By Admin 0 comment

Dette indlæg omhandler inspiration til markedsføring af mode og herretøj til unge mænd online med udgangspunkt i en forretning.

Det vil være fordelagtigt at skabe opmærksomhed før produktet lanceres. Dette kan gøres gennem fx posters eller reklamevideoer. Disse bør i starten holdes mystiske og dermed være spændende for ’seeren’.

Før release, bør man lave posters/videoer, som indeholder en mere relevant besked, men ikke alt for konkret. Der skal stadig være spænding. Man kan evt. holde det hele enten i tekst eller billeder, så ’seeren’ selv skal tænke/gætte sig til resten.

I en eventuel lancering, er det vigtigt, at vi er superkonkrete. Der laves nye videoer og posters. Produktet fremvises fuldstændigt, og de mest væsentlige fordele kommunikeres. I bunden af de posters kan der henvises til Hardcasas hjemmeside. I videoerne, kan der i slutningen ’fades’ over til webshoppens udvalg eller lignende.

Inspiration I relation til en forretning

2trendy.dk er en dansk webshop, som forhandler herretøj til unge mænd på nettet. Udover at 2trendy.dk er en webshop som udbyder af mode og herretøj online til unge mænd, yder webshoppen også GRATIS og HURTIG levering på alle ordrer. De har et stort udvalg af herretøj og mode, herunder en lang række danske mærker. Disse er i forskellig prisklasse, og henvender sig til en bred målgruppe. Af mærker kan der blandt andet nævnes følgende: Les Deux, Arrogant Artists, Le Fix, Urban Classics og meget mere.

Hvis det er flere forretninger, hvor der skal foretages markedsføring, kan det være fordelagtigt at lave posters og videoer, hvor alle de forskellige forretninger nævnes. Det kan eksempelvis være i form af lokation eller forretningsnavn, hvis navnene er forskellige. Eksempelvis, hvis den ene forretning hedder 2trendy.dk og den anden hedder trendlovers.dk.

Trendlovers har som oftest et udsalg af forskellige mærker og produktkategorier, eksempelvis longline til mænd.

Her kan det også være godt at differentiere, hvad de forskellige forretninger sælger. Det kan blandt andet være i form af at den ene webshop, sælger primært dyre varer og den anden sælger billigere varer.

Hvis du søger inspiration i forhold til herretøj, kan du med fordel besøge 2trendy’s trendrådgivning.

Tak fordi du gad at læse omkring inspiration til markedsføring af herretøj målrettet unge mænd.